Evidencije iz oblasti radnih odnosa i efikasno upravljanje ljudskim resursima
- Značaj i cilj pravilnog vođenja obaveznih evidencija iz oblasti rada i uloga HR sektora u poslovanju društva
Datum i vreme održavanja obuke:
5. i 6. jun 2025. godine | |
Početak obuke od 9:50h |
Posebna ponuda ako se prijavite na obe radno-pravne obuke. Saznajte više!
Opis ONLINE obuke:
Predmet dvodnevne obuke je pre svega pravilno organizovanje poslovanja kod poslodavca, i uloga ljudskih resursa u tome. Baziraćemo se na obaveze poslodavaca prilikom izrade normativnih akata i radnopravne dokumentacije počev od zasnivanja radnog odnosa pa do njegovog prestanka, vođenje evidencija u oblasti rada, sa osvrtom na ulogu HR sektora u pravilnom vođenju evidencija i donošenju strateških odluka, kao što su planiranje zapošljavanja, personalni i kolektivni razvoj zaposlenih i usklađivanje sa nacionalnim zakonodavstvom i direktivama EU.
I dan:
Kroz normativno pravni okvir učesnicima će biti predstavljen opis i sadržaj akata iz oblasti radnih odnosa koje je poslodavac u obavezi da donese, na koji način i u kojim rokovima iste čuva, u kojoj formi ih donosi i kada je dozvoljena pisana, a kada je moguća i elektronska forma donošenja i potpisivanja, sa osvrtom na mnogobrojne mogućnosti poslodavaca da svoje evidencije digitalizuju kroz elektronsko čuvanje dokumenata, u cilju efikasnog i urednog vođenja evidencija a bez posledica u vidu prekršajnih odgovornosti i novčanih kazni.
II dan:
Kroz ulogu HR sektora u poslovanju društva učesnicima će sa jedne strane biti predstavljene obaveze u smislu vođenja evidencija i mogućnost elektronskog vođenja evidencija - prikupljanja, unosa i ažuriranja podataka i evidencija u skladu sa promenama, obaveze u smislu izveštavanja, priprema dokumentacije za internu i eksternu reviziju, dok će sa druge strane biti obrađene teme značaja i uloge HR sektora u komunikaciji između poslodavca i zaposlenih, uticaj ovog sektora na traženje novih kadrova, fluktuaciju zaposlenih, motivaciju kroz određene pogodnosti i benefite i podsticanje razvojnih mogućnosti.
Učesnici obuke moći će u svakom momentu da postavljaju pitanja predavačima koji će odgovarati u sesiji predviđenoj za odgovore.
Teme ONLINE obuke:
Normativni okvir - značaj radno pravnih akata:
- razlika između opštih i pojedinačnih akata poslodavca,
- izrada radnopravne dokumentacije,
- pisana i elektronska forma,
- svojeručni i elektronski potpis,
- čuvanje i rokovi čuvanja - implementacija softverskih rešenja,
- uredna dostava akata - lična, posredna i elektronska,
- postupanje poslodavca prilikom nemogućnosti ili neuredne dostave akata,
- prekršajna odgovornost i novčane kazne za nepravilno i neuredno vođenje i čuvanje evidencija iz oblasti radnih odnosa.
Uloga HR sektora u poslovanju društva:
- kadrovska i administrativna briga o radno pravnim dokumentima,
- brži, efikasniji i sigurni načini rada kroz specijalizovane programe za kadrovsku podršku,
- značaj efikasnog upravljanja ljudskim resursima prilikom traženja kadrova (headhunting),
- prepoznavanje potreba zaposlenih, građenje timskog duha, unapređenje međuljudskih odnosa,
- izgradnja odnosa poverenja između zaposlenih i poslodavca.
Predavači:

advokat

Olga Kićanović Vučković
direktor Fides centra za radno pravo i ljudske resurse i pravni konsultant u oblasti sprečavanja zlostavljanja na radu

Nataša Stamenković
Izvršni direktor za operativne poslove u OMR Grupi

dr Darko Božičić
docent na Pravnom fakultetu Univerziteta u Novom Sadu
Zašto da pratite Paragrafovu ONLINE obuku?
Po završenom učestvovanju na obuci učesnik će usavršiti svoja znanja i biti osposobljen da:
- stekne uvid u to koja je obavezna dokumentacija koju mora da poseduje u pogledu radnih odnosa;
- adekvatno čuva evidencije o zaposlenima i radno angažovanim licima;
- kroz važnu ulogu HR sektora uskladi poslovanje radi što bolje optimizacije poslova;
- organizuje poslovanje u nacionalnom okviru i u skladu sa legislativnim izmenama.
Kome je ONLINE obuka namenjena?
Obuka je namenjena poslodavcima, sektorima ljudskih resursa, menadžerima, konsultantskim kućama, advokatskim kancelarijama, knjigovodstvenim agencijama, pravnim i fizičkim licima, kao i svim drugim licima i subjektima koji ove poslove obavljaju za druga pravna i fizička lica u cilju jednostavnijeg i efikasnijeg poslovanja kako kada su u pitanju akti koji se tiču radnih odnosa, tako i unapređenju rada HR sektora.
Kotizacija obuhvata:
- Power point prezentacije predavača
- Praćenje predavanja obuke
- Pitanja i odgovore
- Za dodatne informacije, kontakt telefoni: 063/379-438, 063/379-165, 063/379-164, 063/379-541, e-mail: savetovanja@paragraf.rs
- Pogledajte ostale aktuelne Paragraf VEBINARE i SAVETOVANJA
PRETPLATNICI
Paragrafa
21.900 RSD
KORISNICI KADROVIKA
BESPLATNO
Niste korisnik?
(Za samo 9.900din)
Šta je Kadrovik? Kadrovik je program za efikasnu evidenciju radnog vremena i organizaciju zaposlenih. Prilagođen je različitim oblicima rada i njegove prednosti utiču na bolju preglednost, smanjenje grešaka i lakši nadzor.
NEPRETPLATNICI
Paragrafa
28.900 RSD
Na cene kotizacija se zaračunava PDV po stopi od 20%
📣 Iskoristite povoljniju ponudu za učesnike obe radno-pravne obuke!
Prijavite se za jednu obuku - a drugu dobijate uz čak do 50% popusta!
Pored ove, organizujemo i obuku “Radno vreme i odsustva”.
Ako se prijavite na obe obuke, cena kompleta je 32.850 + PDV za pretplatnike, odnosno 43.350 + PDV za nepretplatnike.
🌱 Iskoristite priliku da uštedite i dodatno osnažite svoje znanje!
PRIJAVA ZA OBUKU
"Evidencije iz oblasti radnih odnosa i efikasno upravljanje ljudskim resursima"
PRIJAVA ZA KOMPLET 2 OBUKE
"Evidencije iz oblasti radnih odnosa i efikasno upravljanje ljudskim resursima"
"Radno vreme i odsustva"
NAPOMENA: Prijavom na obuku biće Vam ispostavljen predračun za plaćanje u skladu sa važećim kotizacijama. Paketi vebinara ne važe i ne mogu se primenjivati za obuke i višednevne edukacije.