INDEKSI POTROŠAČKIH CENA U REPUBLICI SRBIJI
![]() Obaveštenje |
Da bi Vam se prikazali poslednje objavljeni statistički/poslovni podaci pre nego što otvorite željeni podatak, neophodno je da osvežite stranicu (F5) |
2025
| Republika Srbija - ukupno* | Mesečni indeks potrošačkih cena (Promena cena u tekućem mesecu u odnosu na prethodni mesec) |
Godišnji indeks potrošačkih cena (Promena cena u tekućem mesecu u odnosu na isti mesec prethodne godine) |
Indeks potrošačkih cena u 2025. godini (Promena cena u tekućem mesecu u odnosu na decembar 2024. godine) |
"Sl. glasnik RS" |
|---|---|---|---|---|
| Januar 2025. | 100,6 | 104,6 | 100,6 | 15/2025 |
| Februar 2025. | 100,5 | 104,5 | 101,1 | 21/2025 |
| Mart 2025. | 100,1 | 104,4 | 101,2 | 31/2025 |
| April 2025. | 100,3 | 104,0 | 101,5 | 42/2025 |
| Maj 2025. | 100,2 | 103,8 | 101,7 | 49/2025 |
| Jun 2025. | 100,9 | 104,6 | 102,6 | 62/2025 |
| Jul 2025. | 100,6 | 104,9 | 103,3 | 71/2025 |
| Avgust 2025. | 100,2 | 104,7 | 103,5 | 78/2025 |
| Septembar 2025. | 98,4 | 102,9 | 101,9 | 89/2025 |
* Republički zavod za statistiku od 1999. godine ne raspolaže pojedinim podacima za AP Kosovo i Metohija, tako da oni nisu sadržani u obuhvatu podataka za Republiku Srbiju (ukupno).
Napomena:
Cene proizvoda i usluga lične potrošnje u septembru 2025. godine, u odnosu na avgust 2025. godine, u proseku su niže za 1,6%. Potrošačke cene u septembru 2025. godine, u poređenju sa istim mesecom prethodne godine, povećane su za 2,9%, a u poređenju sa decembrom 2024. godine povećane za 1,9%, u proseku.
Posmatrano po glavnim grupama proizvoda i usluga klasifikovanih prema nameni potrošnje, u septembru 2025. godine, u odnosu na prethodni mesec, pad cena je zabeležen u grupama Hrana i bezalkoholna pića (-4,5%), Rekreacija i kultura (-3,2%), Oprema za stan i tekuće održavanje (-1,1%) i Odeća i obuća (-0,2%). Rast cena je zabeležen u grupama Stanovanje, voda, električna energija, gas i ostala goriva, Transport i Restorani i hoteli (za po 0,5%), Alkoholna pića i duvan (0,4%) i u grupi Zdravlje (0,2%).
Cene ostalih proizvoda i usluga nisu se bitnije menjale.











